İş Dünyası İçin Okuma Listesi


İş Dünyası İçin Okuma Listesi

Kendi Kendine MBA

Yazan: Josh Kaufman

Bu kitapta başarılı olmak için bilmeniz gereken üretim, satış ve pazarlamanın temel prensipleri ile insan psikolojisi, takım çalışması ve sistem yaratmanın en ince ayrıntılarını bulacaksınız.

Modern işletme eğitiminin kendini yetiştirmiş, aykırı profesörü Josh Kaufman ders kitaplarını yırtıp attı ve dünya genelinde yüz binlerce kişinin, iş hayatıyla ilgili en temel kavramları kendi başlarına öğrenmelerini sağladı.

Şimdi de girişimcilik, pazarlama, satış, müzakere, üretim, verimlilik ve daha birçok konuyu tek bir kitapta toplayarak okurla buluşturuyor.

Kendi Kendine MBA, en değerli işletme derslerini, gerçek hayatta karşınıza çıkacak zorlukları aşmanıza yardım edecek bir şekilde basit ve etkili zihin modellerine dönüştürüyor.

 

 

 

Her Yönüyle KOBİ’lerin Yönetim Sorunları ve Çözüm Önerileri

Yazan: Aziz Özkan

Türkiye’de zaman zaman çeşitli teşvik paketleriyle gündeme gelen KOBİ’ler dün olduğu gibi bugün de önemini koruyor. Sadece Türkiye’de değil, diğer ülkelerde de KOBİ’lere yönelik adımlar atılıyor. Ne var ki meseleye daha çok maddiyat açısından bakılıyor. Oysa yönetim kaynaklı sorunlar da KOBİ’lerin gelişmesinin önünde engel olarak duruyor. Bu çalışmada KOBİ’lerin yönetsel sorunları kapsamlı bir şekilde incelenerek çözüm önerileri sunuluyor. Yüksek lisans tezi olarak hazırlanan bu metnin akademi dünyasına ufak bir katkısı dahi yazarını amacına ulaştırmış olacak.

 

 

 

 

Küçük İşletmeler İçin Sosyal Medya

Yazan: Funda Güleç Yalçın

Bu kitap, sosyal medyada işletmeniz için yol haritası olacak!

Sosyal medya kullanımı, küçük işletmeler için hem bir zorunluluk hem de zorlayıcı bir alan. Küçük işletmelerin profesyonel danışmanlık almak için genellikle bütçeleri yok ama öğrenme istekleri ve başarılı olma hevesleri çok. Neredeyse tümü yol gösterici bir kaynağa ihtiyaç duyuyor. Kitap hazırlanırken bu ihtiyaçlar düşünülerek hareket edildi ve sosyal mecralar mümkün olduğu kadar sadeleştirilerek anlatıldı. Küçük işletmeler için zaman yönetimi önemli. Zaman yönetimine dikkat edilmediğinde sosyal medya zamanın çoğunu ele geçiriyor ve gelecek adına yapılacak çalışmaları planlamaya zaman kalmıyor. Bu kitapta zaman yönetimi konusunda önerileri ve haftalık paylaşım takvimini bulabileceksiniz. Bu kitapta ayrıca, doğru sosyal mecrayı nasıl seçeceğinizi öğreneceksiniz. Küçük işletmeler için doğru araçları kullanmak önemli. Sosyal medya yönetimi doğru araçlar kullanıldığında pratiklik sağlıyor. Hem güncel kalmanızı hem de paylaşımlarınızın gücünü artırıyor. Küçük işletmelerin potansiyel müşterilerini bulmaları önemli. Sosyal medya mecraları mevcut müşterilerinizle iletişiminizi sağlamlaştırmanıza, yeni müşteriler bulmanıza ve kurduğunuz bağları güçlendirmenize olanak sağlayacak. Bunları nasıl gerçekleştireceğinize dair tüm detaylar bu kitapta.

 

 

 

 

Nöro Marketing - Müşterinizin Beynindeki
Satın Alma Düğmesine Basmak!

Yazan: Patrick Renvoisé, Christophe Morin

Beyin üzerinde yapılan son araştırmalar satışlarınızı nasıl artırabilir?

İnsanlar günde ortalama 10.000 satış mesajının içinde boğulduklarından, satış yapmak artık hiç olmadığı kadar zor. Bu yüzden nörobilimin satış ve ikna etkililiğinizi çabucak artıracak keşiflerini öğrenmeniz gerekiyor.

En son yapılan beyin araştırmalarını ve devrim niteliğindeki pazarlama çalışmalarını ortaya koyan yazarlar Patrick Renvoisé ve Christophe Morin, müşterileriniz üzerinde büyük bir etki bırakacak güçlü, eşsiz ve akılda kalıcı sunumlar için yüksek etkili teknikler öğretiyorlar. Bunlar:

• Müşteriden tepki almayı garantileyen 6 uyarıcı

• İçerik ile mesajın sunumunu paralel hale getiren 4 adım

• Eski beyne hitap eden 6 mesaj yapıtaşı

• Sunumunuzu diğerlerinden farklılaştıracak 7 etki artırıcı

Beynin karar verme bölümünün nasıl çalıştığını anladığınızda daha inandırıcı sunumlar yapmayı öğrenecek, daha fazla anlaşma sonuçlandıracak, daha etkili pazarlama stratejileri oluşturup, ikna yeteneğinizi radikal bir biçimde geliştireceksiniz.

POPÜLER YAZILAR